Regulamin usługi „Talkersi NOW”

I. Najważniejsze informacje – co musisz wiedzieć?

  1. Regulamin Talkersi NOW (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady współpracy w zakresie świadczenia usług edukacyjnych na rzecz Klienta w ramach platformy Talkersi NOW (zwana dalej „Usługą”) przez Talkersi.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
  2. Poznaj najważniejsze pojęcia:
Talkersi PLTalkersi.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdyni, przy ul. Łużyckiej 10, zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk- Północ w Gdańsku VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000544763, posiadającą NIP 5862294976, REGON 360825279 , e-mail [doradca@talkersi.pl] telefon: [+48 609 880 727]
Gdy w Regulaminie piszemy my, nasz itd. – mamy na myśli Talkersi PL;
Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18. rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna lub jednostka organizacyjna wyposażona w zdolność prawną, zawierająca umowę z Talkersi PL, której przedmiotem jest korzystanie z Usług oferowanych przez Talkersi PL;
Gdy w Regulaminie piszemy Ty, Twoje itd. – mamy na myśli Klienta;
Usługa – Usługa edukacyjna, w ramach której:
  • zapewniamy Ci warunki do nauki w ramach platformy Talkersi NOW i wykwalifikowaną kadrę,
  • rezerwujemy termin lekcji, przygotowujemy się do nich oraz pozostajemy w gotowości do świadczenia Usługi zgodnie z wybranym przez Ciebie modelem,
  • przeprowadzamy lekcje, które zobowiązaliśmy się dla Ciebie zorganizować zgodnie z Twoją Rezerwacją;
Rezerwacja – Rezerwacja określonego terminu wykonania Usługi Talkersi NOW za pośrednictwem Systemu Rezerwacji w ramach Subskrypcji lekcji;
Subskrypcja – Wybrana przez Ciebie, przed zawarciem Umowy, Subskrypcja lekcji określający liczbę lekcji oraz czas trwania Umowy;
Lekcja – 30-minutowe spotkanie online z lektorem;
Platforma Calendesk – System Rezerwacji / platforma do rezerwacji lekcji dostarczana przez Calendesk, tj. MPR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie. Informacje dot. przetwarzania danych osobowych przez Calendesk znajdziesz tutaj.
Stripe – Pośrednik płatności, za pomocą którego realizowane opłacane są płatności za Usługi; Szczegółowe zasady dot. przetwarzania danych osobowych przez Stripe Payments Europe Limited znajdują się tutaj.
Miesiąc / Miesiąc rozliczeniowy – Okres rozliczeniowy rozpoczynający się w określonym dniu miesiąca kalendarzowego i trwający do dnia poprzedzającego ten sam dzień kolejnego miesiąca. Każdy kolejny miesiąc rozliczeniowy rozpoczyna się w tym samym dniu miesiąca, w którym rozpoczął się poprzedni. (Przykład: start 15 stycznia – miesięczny okres rozliczeniowy kończy się z upływem 15 lutego; nowy okres rozliczeniowy rozpoczyna się 16 lutego).

II. Zasady współpracy – co możesz wybrać?

  1. Możesz wybrać jeden z dwóch dostępnych Pakietów: Starter i Regular – w zależności od tego, na jakiej liczbie lekcji w miesiącu rozliczeniowym Ci zależy i w jakim zakresie mamy być dla Ciebie dyspozycyjni. Szczegółowe zasady dot. współpracy określa Oferta, która jest integralną częścią Umowy.
  2. Przy składaniu zamówienia na Pakiet, to Ty decydujesz, na jak długo umowa zostanie zawarta. Możesz wybrać umowę na czas określony: 1 lub 3 miesiące.
  3. Umowa zostaje zawarta z chwilą zamówienia oraz opłacenia Subskrypcji za pierwszy okres rozliczeniowy, o ile nic innego nie wynika z ustaleń Stron/Oferty.
  4. Warunkiem zawarcia umowy na Usługę jest akceptacja warunków współpracy i wyrażenie przez Ciebie zgody na automatyczne wielokrotne (lub jednorazowe w zależności od oferty) obciążanie karty kredytowej lub debetowej.
  5. Po złożeniu zamówienia na Pakiet otrzymasz na wskazany adres e-mail potwierdzenie zamówienia wraz z Regulaminem.
  6. Aby korzystać z pełnej funkcjonalności Subskrypcji, w tym rezerwować lekcje w ramach Subskrypcji, konieczne jest utworzenie Konta Użytkownika. Aby założyć Konto, wypełnij formularz rejestracyjny zgodnie z instrukcją. Założenie Konta jest nieodpłatne. Szczegółowe informacje dot. Konta Użytkownika określa Regulamin świadczenia usług.

III. Zasady płatności - jak wyglądają płatności?

  1. Usługa realizowana jest w modelu płatności subskrypcyjnej lub płatności jednorazowej za pośrednictwem Stripe (Przelewy24 / BLIK / płatność kartą).
  2. Warunkiem zawarcia umowy na Usługę jest wyrażenie przez Ciebie zgody na automatyczne (jednokrotne lub wielokrotne - w zależności od umowy) obciążanie karty kredytowej lub debetowej przez Stripe oraz podanie niezbędnych danych płatniczych pozwalających na regularne pobieranie opłat za subskrypcję.
  3. Płatności za Subskrypcję (w okresie trwania Umowy) dokonywane są z góry co miesiąc w miesięcznych okresach rozliczeniowych.
  4. W przypadku jakichkolwiek problemów z realizacją płatności, zostaniesz powiadomiony o tym przez Stripe. Dostęp do funkcjonalności Calendesk w ramach danego okresu rozliczeniowego jest możliwy po dokonaniu płatności za ten okres rozliczeniowy.
  5. Stripe zabezpiecza dane płatnicze Klienta zgodnie z obowiązującymi standardami bezpieczeństwa (PCI DSS).

IV. Zasady rezerwacji - jak wziąć udział w lekcjach?

  1. W ramach posiadanej Subskrypcji możesz dokonać Rezerwacji lekcji za pomocą platformy Calendesk, która jest odpowiedzialna za zarządzanie harmonogramem. Lekcja trwa 30 minut.
  2. Rezerwacja lekcji jest możliwa za pomocą platformy Calendesk w ramach Konta Użytkownika. W tym celu:
a) wybierz dostępny termin;
b) potwierdź dokonanie Rezerwacji za pomocą odpowiedniego przycisku.
3. Po dokonaniu Rezerwacji otrzymasz potwierdzenie dokonania Rezerwacji na podany przez siebie adres e-mail.
4. Wszelkie zmiany w rezerwacjach, takie jak odwołania lub przeniesienie lekcji na inny termin, odbywają się wyłącznie za pośrednictwem platformy Calendesk.
5. Możesz odwołać Rezerwację najpóźniej na 12 godzin przed zarezerwowanym terminem za pomocą platformy Calendesk w ramach Konta Użytkownika. Z uwagi na naszą gotowość do świadczenia usług, odwołanie lekcji później niż na 12 godzin przed zarezerwowanym terminem nie jest możliwe, co sprawia, że Usługa objęta Rezerwacją uznawana jest za zrealizowaną.
6. W przypadku Umowy zawartej na czas nieokreślony – lekcje niezrealizowane w danym miesiącu rozliczeniowym, nie przechodzą na kolejny miesiąc rozliczeniowy.

V. Czas trwania Umowy – jak długo możesz korzystać z naszych usług?

  1. Zależy nam na efektywnej współpracy z Tobą i na tym byś z naszą pomocą realizował swoje cele, które założyłeś sobie decydując się na Subskrypcję i czas trwania Umowy.
  2. W przypadku Umowy zawartej na czas określony:
a) nasza współpraca wygasa z chwilą upływu okresu, na jaki Umowa została zawarta (Przykład: Umowa zawarta w dniu 15 stycznia na 3 miesiące, wygasa z upływem dnia 15 kwietnia);
b) po upływie okresu, na jaki została zawarta, Umowa nie zostanie automatycznie przedłużona. Nie ma konieczności jej wypowiadania;
c) w przypadku gdy będziesz chciał kontynuować z nami współpracę, wystarczy, że wyrazisz na to zgodę. W tym celu możesz złożyć zamówienie na kolejną Subskrypcję;
d) w pozostałych przypadkach dot. wygaśnięcia Umowy lub rozwiązania Umowy, mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.
3. W trakcie trwania Umowy, możesz zrezygnować z Usługi wypowiadając Umowę z zachowaniem okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca rozliczeniowego. W takim przypadku płatność za kolejny okres rozliczeniowy nie zostanie pobrana.
4. W celu rezygnacji z Usługi, konieczne jest złożenie nam oświadczenia o rezygnacji. Rezygnację z Usługi możesz złożyć m.in. w ramach dostępnych funkcjonalności w ramach Konta Użytkownika (m.in. poprzez zalogowanie się na Konto Użytkownika i złożenie rezygnacji z wykorzystaniem funkcjonalności Calendesk – w ramach panelu zarządzania subskrypcją). Rezygnacja z Usługi może nastąpić również w przypadku usunięcia przez Ciebie karty z systemu, co uniemożliwi pobranie płatności przez Stripe lub poprzez kontakt z nami.

VI. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin Talkersi NOW jest integralną częścią Regulaminu świadczenia usług. W przypadku rozbieżności między Regulaminami, pierwszeństwo mają zapisy Regulaminu Talkersi NOW.
  2. Wszelkie reklamacje i pytania dotyczące subskrypcji należy kierować do działu obsługi klienta, na adres e-mail [doradca@talkersi.pl] lub telefonicznie pod numerem [+48 609 880 727].
  3. Szczegółowe zasady dotyczące m.in. wymogów technicznych czy ustawowych obowiązków informacyjnych, jak i uprawnień m.in. dotyczących odstąpienia od umowy, niezgodności z umową lub innych wynikających z obowiązujących przepisów prawa znajdują się w Regulaminie świadczenia usług. Informacje dot. przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
  4. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych przyczyn, w tym w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakich zmiany te wymuszają na Sprzedawcy również zmiany treści niniejszego Regulaminu, w szczególności zmiany przepisów Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, a także na mocy obowiązujących decyzji UOKIK, PUODO lub orzeczeń sądowych w zakresie odpowiadającym wydanym decyzjom/orzeczeniom. W pozostałym zakresie zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług.
  5. Data wejścia w życie regulaminu: 19.06.2025 r.

2x krócej, 3x taniej, 11x razy skuteczniej

00
dni
00
godzin
00
minut
00
sekund

Często zadawane pytania (FAQ)

Jakie plany są dostępne w ramach Talkersi NOW?
Talkersi NOW w formule STARTER to opcja, w której przez 3 miesiące co miesiąc otrzymujesz na swoim koncie cztery lub osiem 30-minutowych spotkań z Lektorem angielskiego.
Możesz je umówić z góry na cały miesiąc lub rezerwować z lekcji na lekcję. 
Jak zrealizuję płatności za kurs?
Za kurs Talkersi NOW rozliczasz się jak za Netflixa, czyli subskrypcyjnie.
Podpinasz kartę i gotowe! Co miesiąc sami pamiętamy, aby pobrać płatność.

Odpowiadamy na maile i telefony tak szybko, jak to możliwe.

Dane firmy
Talkersi.pl sp. z o.o. ul. Łużycka 10 Gdynia, 81-537 NIP 5862294976 REGON 360825279
Nasze social media
Godziny otwarcia biura poniedziałek-piątek: 10:00 - 18:00
Recruitment
Opiekun Talkersa
Jeśli masz pytania dotyczące Twojego kursu, skontaktuj się: doradca@talkersi.pl
Dokumenty
Copyright 2025 Talkersi.pl